fredag 5 juli 2013

Äntligen fredag och Öland!

Idag blev det ett långpass i löpspåret, 15 km mäktade jag med i lååångsamt tempo. Över Västerbron bort mot Årsta, söder sen över Västerbron och hem. Älskar verkligen Västerbron, man känner sig så stark när man kommit till toppen! Årstaviken är också väldigt härlig. Ni glömmer väl inte bort att le åt varandra i löpspåret? Ger en boost av energi! 

Var också väldigt sugen på yoga på Urban Om men det blev löpning istället. Hade önskat att jag hann med båda men strax bär det av till Öland och jag hinner gå dit varje dag när vi kommer hem om en vecka. Tålamod. 

Jag hittade häromdagen en bra sajt som visade näringvärden på olika livsmedel, du hittar den här. Väldigt intressant för nya ideér till vad som kan stoppas i juicemaskinen. Spenat som jag normalt sett brukar ha en näve av visar sig innehålla bra med Folat, vitamin A, B2, B6, C, E och även en del mineraler. 

Hoppas ni har en fin fredag! 


En av mina favoritrundor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar